Merhabalar, profilo markalı bulaşık makinem bulaşıkları asla temiz yıkamıyor, servisi çağırdım yanlış dizim vs. Bir sürü alakasız seu söyleyip gitti. Azıcık bi bulaşıkları calistirsam dahi sürekli yemek artık izi kalıyor, tableti bölmeye koyuyorum, bittiğinde acıyorum ya yarısı kalmış ya da kapağı hiç açılmamış oluyor. Çatal kaşık bölümüne atıyorum alt sepet iyi yıkanmış üst olduğu gibi duruyor. Daha önce bu durum başına glen var mı