Balbebekim Hanımlar yardım çok kötüyüm afedersiniz lavabodan çıkamıyorum daha önce de olmuştum oradan biliyorum ama o zaman bebek yoktu emziriyorum şu an ilaç da kullanamam ne yapmam lazım yardım edin
EypMom Balbebekim keşke bende olsaydıda bebeğimde olmasaydı çok fazla enfeksiyon varmış oğlumda da 😣😣😣
karanveannesii_ Balbebekim merhabalar mide bulantınız oluyor mu acaba bende yakın zamanda kum döküyorsun idrar yollarında enfeksiyon var dediler ama 1 ay geçti 5 gün regl gecikmişti test yaptım negatif çıkmıştı peşine regl oldum bitti bu sıralar mide bulantım çok var kafama takıldı acaba enfeksiyon mu çalıştığım için hastaneye de gidemedim daha
queen_bee İlaç kullanabilirsiniz.doktorlar veriyor, piyeloseptyl diye Bi ilaç. Evde yapabileceğiniz doğal çözüm varmi bilmiyorum 😊
Ebruacr queen_bee evet bu ilaç çok iyi herzaman evde bulundurum hemen iyi geliyo emzirirken ben kullanmıştım tanidigniz eczaneciye yada doktora danışın tabi
Nhdemva Kuru dut varsa evde onu kaynatıp suyunu içebilirsiniz çok iyi geliyor rabbim şifa versin inşallah
Balbebekim Nhdemva çok teşekkür ederim amin inşallah bende dün araştırdım yaptım onu içiyorum az da olsa rahatlattı beni
EypMom Balbebekim emziriyorum deneyim çok teşekkür ederim ne kadar suya ne kadar dut atıyorsunuz 4 aylığız
Balbebekim EypMom yeni gördüm kusura bakmayın. 7,8 parça duta 1, 2 su bardağı kaynamış suya bırakın biraz da öyle kaynasın sonra ılıyınca için şifa olur inşallah 🤲🏻
Balbebekim karanveannesii_ canım bende hastaneye gitmedim ama daha öncesinde aynı şeyleri yaşadım idrar yolu enfeksiyonu dedi fazlaydı ve evet mide bulantım da oluyordu o zaman daha fazlaydı şimdi o kadar değil ama benim de adetim gecikti bak hiç ona dikkat etmedim yani sanmıyorum hamile olduğumu zaten düzensiz oluyorum da olmazsam bende test yapayım inşallah öyle bir şey olmaz bebeğim çok çok küçük düşünmüyoruz ve dikkat ediyoruz aslında