Mvern memede kalmak istemesi sizinle olmak istemesinden. Hala kendilerini karnımızda zannediyorlar ve karnımızda içinde yaşadıkları sıvının kokusu göğüslerimizle aynı. Tanıdık koku olduğu için orda kalmak istiyor. Bırakın kalsın. Arada aktif emzirin ama. Uyandırın sevin okşayın ara verin. Azıcık acıksın. Çok yorucu biliyorum ama sabredin. 3-3,5 aydan sonra etrafı incelerken azalıyor emmeleri zaten. Çişli kakalı bezleri çoksa, kilo alıyorsa (asmlerde tartıyorlar. Haftalık bile gidebilirsiniz) kafidir. Mamaya başlamayın hemen sakın. Annelik buymuş bazıları için. Yapışık olmak :)