irosiva ben Türkiye’de üretilen hiçbir şeyin gerçekten vaat ettiğini yerine getireceğine artık inanmıyorum. Doğduğundan beri uyku tulumu kullanıyorum. Evim soğuk oluyor ama çok yakarak en az 23-24 derecede tutuyorum. Lcw, defacto ikisinin uyku tulumlarını da zıbın üzeri pijama giydirerek kullanıyorum. Gece uyandığında göğsünü sırtını kontrol ediyorum. O gece yatırırken havanın durumuna göre daha kalın pijama ya da daha ince pijama giydirmeyi öğrendim. İncecik yorgandan farkı yok. Asla Avrupada kullanılan uyku tulumlarının işini göreceğine inanmıyorum. O yüzden gösterdikleri 18 derecede ip askılı zıbın olayına hiç girmedim. Markalarımız bende güven uyandırmıyor maalesef. Çocuğum da ne terliyor ne bir şey. Ara ara ateş ölçerle vücut ısısını kontrol ediyorum. Kalın giydirdiğimde bile 36,6nın üzerine çıkmıyor vücut ısısı. Deneye deneye artırın ya da azaltın, annelik içgüdünüze güvenin.