Emirin_annesi Merhaba anneler cennet mahallesinde yada küçükçekmece de oturan yokmu? Biz 8 aylık emir paşamla çok sıkılıyoruz hergun hergun evde 🤗🤗
Silvermom Emirin_annesi orda doğdum büyüdüm evlenince taşındım. Geçen sene de annemler başka yere taşındı bütün bağım koptu 8-9 aydır gitmedim. Ama ne bileyim özlemedim de eskisi gibi değil hiçbir yer artık 😔
Deletedmom_297 Emirin_annesi annem teoeüstünde oturuyor cnm her hafta oradayım bnm kızımdaqqq 17 aylık:)
Bircicek_birbocek_annesi Emirin_annesi selam cnm bende tepeustundeyim naptiniz arkadas olabilidniz 1 ay once acilmis post gamzelianne_1453 instgram adresim 😊oglum 5 aylik cennetede surekli geliyoruz :)
Damle Evlenmeden once orda oturuyordum cok özluyorum orsyı evlendım şuan sultancıftlığınde oturuyorum cok pişmanım burda oturduğuma
Emirin_annesi Damle evet bende evlendikten 1 sene sonra buraya tasindim. Cok seviyorum buraları bide kendime arkadaş bulsam tam olucak hiç yakınım yok buralarda 😄
Emirin_annesi Silvermom bende 1 sene oldu buraya geleli.alıstim da sadece tek olduğum için can sıkıntım oluyo
Bircicek_birbocek_annesi Bbsozlm kizlar bende tepeustundeyim tanisip goruselim mi ya instgram gamzelianne_1453 ekleyin tanisalim valla bebegim 5 aylik suan
Damle Emirin_annesi ben sultancıftlığınde oturuyorum ama bılırım hurrıyet caddesını bekarlığıö orda gectı tepeustunde oturuyo babam