aeaslan 1.5 aylıkken bizde sizin gibi gittik hastaneye rsv den şüpheleniyorum diyip durdu bir test yaptırmak aklına gelmedi doktorumun. Eve gittik daha da ilerledi ciğerine indi. İştah iyice kapandı hiç bişey yemiyordu. Sonra tekrar hastaneye gittik artık beslenmiyor diye ve boğulurcason öksürük vardı balgamda cabası o zaman başka doktor bu çocuğu böyle yollayamayız evde bu arada ağaca vs veriyorduk antibiyotikte. Maalesef iyice kötü oldu hastanede yatış yapıldı 7-8 gün kaldık. Serumla beslendi yemesi başlayınca ciğerleri biraz olsun kendine gelince bıraktılar bizi. Demem o ki rsv ye baktırın. Biz Şuan 2.5 aylığız ve yemesi halen düzelmedi. Ve virüs karaciğeri mahvetti