Hanımlar herkese iyi akşamlar 3 aylık boncuk bir oğluşum var öncelikle Allah’ım nasip etsin her kadına bu duyguyu 🤲🏻
Maalesef ben polikistik overli bir kadın şükür hamile kaldım ve doğum yaptım zaten öncesinde saç dökülmesi vardı bende ama şu an daha da fazla oldu saçlarım zaten zayıf ince ve hacimsiz çok canım sıkılıyor bu saç olayına avuç avuç geliyor resmen nasıl önleyebilirim bu durumu ben şampuan saç kremi tonik her ne olursa olsun önerileriniz nelerdir 🥹 Şimdiden teşekkür ederim