Ballibademin_21
Emzirdigim için ona uygun hap kullandım 1 ay bende halsizlik yaptı ve sağlık ocağında hemşireye danıştım oda 3 aylık iğne tavsiye etti en güvenilir olan bu dedi. Eczaneden alıp sağlık ocağında ücretsiz yapıyorlar 3 ayda bir gidip yapıyorsun. Kontrol haplarina göre de fiyatı daha uygun