Merhaba
Bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik zaten normalde de çok iştahsız bir bebek ek gıda da düzelir diye umuyordum ama onu da istemiyor ne yapacağım bilmiyorum 😭
Meme istemiyor mama istemiyor sağıp veriyorum uyurken zorla içiyor, ek gıdayı sevdirme konusunda öneriniz var mıdır