Kızım 11 aylık olmak üzere ama sadece 1 kere bi kase çorba bitirdiğini gördüm oda kalabalıkta oyalayarak annem içirdi. Hiç bişey yemiyo her gün başka bişi yapıyorum en fazla 5 6 kaşık alıyo oda çay kaşığı yani. Sabah kahvaltısındada sadece haşlanmış yumurta sarısı ve labne karışımı yiyo pankek falan yapıyorum onlarlada pek arası yok. Yaşına gircek nerdeyse böyle olması bana normal gelmiyo napabilirim bi öneriniz varmı yada benim gibi olupta çözüm bulanlar varmı düzeliyomu ileride. Çünkü ben herşeye streslenmekten çok yoruldum yahu