Denizulas-21 Sevilayduru kıyamam doğrudur bir an önce iyileşsin bebeğiniz üzülmeyin sizde böyle böyle büyüyecek kuzularımız
Eda34 nicu evet ama kremi bir hafta kullandım daha sonra sürme dedi doktor artık ılık suda oturtt ılık su dök dedi
nicu Eda34 bize normalde anestol ve furacin vermişti doktor onları kullanmayı bıraktım şu an sadece hametan sürüyorum o da günde 3 defa falan
Gamzee88 Sevilayduru benim oğlumda 6 aylık bu aralar düşünüyorm bende yaptırmayı,nasıl geçiyor canım cok acısı fln oldu mu paşanızın,allah damatlığını da göstersin inşh ,darısı benim tosun paşama 😍
Sevilayduru Gamzee88 Teşekkür ederim amin 😊 ilk gün biraz huysuzlandı. Ama sonra her şey normale döndü. Darısı sizin paşaniza inşallah.
basak__333 Sevilayduru bize kantaron yağı ve antibiyotik krem vermişti her 5 saatte bir pipisine ve bezine sürüyordum ilk bir hafta boyunca. İkinci haftasına da bepantol onarıcı bakım kremi verdi onu sürdüm hicbirseyi kalmadı geçti gitti. Hayırlı olsun 🧿🥰 bu arada iki aylıktı oğlum sunnet oldugunda