Merhaba arkadaşlar, 3 ay 26 günlük bebeğim artık eskisi kadar emmiyor.3 aylık olduğundan beri huyu suyu değişti emmekten çok uyumak istiyor.bugün 8 buçukta emzirdim uyudu sonra 11 de emzirdim yine uyudu 3 buçuğa doğru uyandı tekrar emzirdim şimdi yine emzirmek istedim emmedi uyumak istedi tekrar uyuttum.her emmesinde 15 dk kadar emiyo sadece.bu hafta aşısı var kilosunu öğrenicem ama canımı çok sıkmaya başladı bu durum sanki eskisi kadar kilo almadı.3 aylık kontrolünde 6800 gr gelmişti.Normal mi bu kadar az emmesi? Uykusu geliyo, uyutmayınca mızmızlanmaya başlıyor hemen.3 aylık olduğumuzdan beri günlerimiz sadece uykuyla geçti diyebilirim 🤦🏻♀️