3 aya kadar okadar çok sütüm oluyorduki sürekli ıslanıyordu kıyafetlerim elimle kaldıramıyordum göğsümü ağır oluyordu o derece yediklerimede dikkat ediyorum bu aralar en fazla bir şişe su içiyorum önceden 3 şişe içerdim yaklaşık 2 buçuk litre oluyor yani .su yu azalttığım içinmi acaba azalma oldu yoksa bebek daha mı çok çekiyor sütü emerken