6 ay asisindan sonra 4 gündür ateşi dinmedi sonra böyle bu Sabah döküntü oldu halsiz ağlıyor sürekli doktor kanında enfeksiyon çıkmış dedi yatış verdi ben kabul etmedim başka hastaneye gidiyoruz kızılcık mı sizce benim aklıma bı o geliyor bilen yardım etsin lutfennn