Benim bebeğim de ilk ay sadece 600 gram aldı doktor yeterli dedi sonraki ay 1700 gr aldı ama ben bu süreçte çok iyi beslendim çiğ kuruyemiş rezeneli kimyonlu çay içtim et ve balık tükettim bol bol yeşillik salatası yaptım süt kalitesi arttı ben kilo aldım ama canı sağolsun veririm sonra hemen mamaya başlamayın bence bu ay da bakın durumuna göre karar verirsiniz