Merhaba hanimlar kizim 6 aylik olmak uzere o yuzden bir ek gida heyecani sardi 😇simdi yogurt ile baslayacagim fakat onu cok kucuk kavanozlara mi yapip vereyim yoksa daha buyuk mu jersey sut ile yapmayi dusunuyorum ne dersiniz birde su hic vermedim bebegime bu gund kadar hep anne sutu ile beslendi o yuzden hazir suyu kaynatip ilitip mi veriyorsunuz cay kasigiyla felan mi yoksa alistirma bardagi ile mi