3 aylık oğlum. Doğduğu zamandan beri gündüz hep baby nest kullandı oturma odasında gözümün önünde uyudu yani. Geceleri ise yanımda uyuyor emerek uyuduktan sonra beşiğine koysamda büyük bir çaba sarf ediyorum saç kurutma makinesi sesi ile hafif sallayarak anca uyuyor . Ama yanıma koyunca hemen dalıyor uyku ya bu sefer ben rahat uyuyamıyorum bişey yaparım yanlışlıkla diye . Nasıl beşiğine alıştırabilirim beşik anne yanı ahşap beşiklerden