kirikkalp Nursemom_ Canım Eşim bugün girdi doktor seçimi yok diye biliyorum randevu nereye verirse daha önce Çukurova hastanesine gittik ora vermedi Bugün de Yüreği devlete gitti orası da vermezse Şehit hastanesin gidecek
kirikkalp Nursemom_ yani zaten Randevu zor bulunuyor nereye verirse oraya gidiyoruz birde ben tam olarak anlamadım siz Heyet Raporunu izin için mi sordunuz? Galiba ben mi yanlış mı anladım