minikoglummmmm 4 aylıkken kucağımda oturtmaya başladım. Tabi uzun süreli değil. Çok kısa süre 5 dakka bile değil yani. 4 ay 18 günlük şu an. Yine kısa kısa oturtuyorum. Sanırım bunu bebek kendisi de belirliyor. Benim kızım oturmayı çok seviyor mesela yatarken kafasını sırtının yarısına kadar kaldırıyor. Kaldırınca mutlu oluyor.