RedFlower_ aynı dertten muzdaribim.uyuz gibi sürekli elim başımda.evet zamanla kulaga doğru iniyor,yani faullere doğru, kaşlar ve göğüs ortası.Nette bir doktora denk geldim.Genellikle kış aylarında artış gösterir kesin bir tedavisi yoktur.İlackar biraz yatistirsa da geri nükseden bir hastaliktir demişti.Özellikle stresli olduğum zamanlarda aşırı derece de oluyor.Şuan oğlumun sünnet olayı var, aşırı stresli ve gerginim.Yara bere içindeyim .