Ulumila Sadece uyurken vermenizde herhangi bir sakınca olmaz fakat gün içerisinde de verirseniz ve bebeğiniz buna alışırsa bıraktırması biraz zorlayıcı olabilir. Ben Anaokulu Öğretmeniyim, bir öğrencim emzik bağımlısı. Okula emzikle alamayacağımızı velimize bildirdik. Çocuk okula girmeden annesine emziğini veriyor. Okuldan çıkar çıkmaz emziğini ağzına alıyor. Takdir edersiniz ki 4 yaşında ki bir çocukta emzik çokta hoş olmuyor. Bağımlılık derecesine getirmeden tabiki verebilirsiniz.