Bebeğim 7.5 aylık basmayı bilmiyor. Basmak istemiyor. Zorla bastırırsak bir iki dk basıp hemen oturmak istiyor. Bugün doktor randevusunda doktorumuz eğer böyle giderse ergoterapiye yönlendireceğinden bahsetti ama canını yakarlar orada basmayı öğrenmeli dedi. Çok canım sıkıldı nasıl öğreteceğim basmayı ne yapmam lazım nolur birşeyker söyleyin lütfen