Yani ben kaşıkla vermekten yoruldum yarısını döküyor zaten kaşıkla verirken de memeye aynı şekilde davranıyordu iki gündür biberon kullanıyorum anne memesine yakın olanından aldım durmadan mızmızlıyor oğlum mama veriyorum susuyor bir saate bir istiyor 🙈🙈🙈 anlamadım çok mama verip aşırı yüklemekten korkuyorum