Kizlar selam oğlum 3 kilo 860 gram doğdu her ay başı tam bir kilo alıyor şu an 7 kilo boyu 62,5 cm olmuş baş çevresi 42 sizce normal mi doktor güzel kilosu boyu dedi anne sütü alıyor sadece ama eltim ayda 1,5 2 kilo almalı az alıyor dedi kendisinin oğlu öyle alıyormuş her ay 4 aylık olana kadar kafama takıldı anne sütü alan bebisler kaç kilo alıyor acaba sizce nasıl kilosu yanlış anlamayın lütfen doktor iyi dediyse tabiki iyi ama merak ettim böyle daha fazla mi alinmali bu ortalama bir kilomu yoksa en düşük ortalama mi sizin bebisler kaç kilo aliyo