Kızlar merhaba oğlum bir yaşına girdi chicco almıştım ama hiç memnun kalmadım ucunu ısıra ısıra parçaladı resmen şimdi ters çevirip suyu akıtıp oyun oynuyor kış günü ger yeri sırıl sıklam oluyo o yüzden pipetli akıtmayan suluk almak istiyorum munchkin mi avent mi ya da diğer markalar hiç fark etmez kullanıp memnun kaldığınız pipetli suluk önerir misiniz?