Barlas_mom smsmsm Dostinex çok ağır bir ilaç lütfen doktor kontrolü olmadan kullanmayın. Doktor size kaç doz nasıl almanız gerektiğini söyler o şekilde kullanın 🙏🏼
salis08 Yani şu şekilde pazartesi günü 1 tam hapın yarısı akşam diğer yarısı sonra perşembe günüde aynı şekilde sütümün çoğunluğu gitti ağrım geçti
KahveliVera smsmsm ya bilmiyorum ki ben doğum yaptığım doktora sordum dostinex kullan dedi hocam nasıl kullanılıyor yazdım cevap vermedi geçen sene üstelemedim ama çok ağırlık oldu artık kesilsin istiyorum yani ben
smsmsm Barlas_mom sordum ben aile hekimine önermiyorum dedi ama sütü bırakamadım mastit korkusuna çnkü azalmadı süt 🤦♀️ çare arıyorum
Barlas_mom smsmsm Lütfen sütü bıraktırmayı düşündüğünüz an gidin. Ağır bir ilaç kanser hastalığı tedavisinde bile kullanılıyor. Kadın doğum doktorları prolaktini süt hormonu baskıladığı içinde veriyor ama doğru bir dozla takip ediyorlar o yüzden doğru dozda kullanmanız çok önemli 🙏🏼 inşallah ama gerek kalmaz siz bıraktırana kadar sütünüz azalır da size kötü etkisi olmadan sonlanır
smsmsm Barlas_mom haklısın canım bnde o yüzden cesaret edemedim ve kullanan var mı diye sordum 🙂 inşallah azalır onun için uğraşıyorum sadece uyurken emiyo şuan
egelsenkonuss smsmsm elinizle sağım yapıyor musunuz, cocugunuz çektiği için bitmiyordur muhtemelen, ben 5 6 gün elimle sagdim, pompa olursa aslabitmiyor