sngl28 inşallah düzelir böyle sabrım olmadığı zamanlar çok oluyor birtane oğlumda var o kreşe gidiyor 3 yaşında oda konuşmuyor 2 li cümle ara ara kuruyor psikiyatriye götürdük otizm değil dedi. Biraz kızın büyümesini bekliyorum dil ve konuşma terapistine götüreceğim. Canım sıkkın bayağı bir. Kızım da bugün tam 4 aylık oldu katılacak gibi ağlıyor birazda hafif hasta hepsi karma karışık oldu. Şu atak bitsin bir an önce.uyku hiç yok gündüzleri 30 dk uyuyor mahvediyor kendini.