Selam
4 bucuk aylık bebegim. Sadece uykusu geldiğinde emiyor. 3.aydan beri biberon ve emzik almayı reddediyor. Ne mama ne sağdığım sütü veremiyorum. Kaşık ya da kaşık biberonda almıyor. Kaşık mamasına geçtik onuda zar zor yiyor. Bu durumu yaşayan biberon reddini aşabilen var mı aranızda