Kevserakb çok çok şükür uysal ve uykuları düzenli.ilk bebegimden çok çektim yani anneliğin tadına varamadan güçlükle büyüttüm.uykusu yoktu,oyun bilmezdi,aşırı huysuzdu falan ikinci bebeğim çok şükür öyle oldu.yani sorun sizde değil bebeğin karakterine bağlı birşey.kimi bebek ne yaparsan yap mutlu olmuyor rutin,düzen bilmiyor.