AsliKa Arkadaşlar selam, kızım 6buçyk aylık. Ek gıdaya başladık. Muhallebi, sebze çorbası, meyve yiyor. Ama suyu zorla içiriyorum. Kaşıkla içiriyorum 2-3 kalık alıyo sonra almıyO, biberonla veriyorum 1 yudum alıp kafayı çeviriyo. Napıcam ben ya 😣 Alışması için erken mi yoksa? Bana bi yazın sizinkiler ne zaman başladı, ne kadar içiyolar gözünüzü seveyim. Bu çocuk neden su içmiyo 😥
Beriltalay AsliKa ya benimki de aynı öyle durum tamamen aynı. Altı buçuk aylık benimki de kaşıkla yatarken zorla veriyorum yoksa gün boyu hiç aramıyor. Acaba az içmesi normal mi?
Buglem AsliKa benim kızımda ilk başlarda icmiyordu canım bi kaç kaşık yada biberonla tadına bakınca diliyle dışarı atıyordu ama şimdi alıştı bi içmede 20 cc falan içiyor zaman gerekiyor biraz
AselinAnnesiiiii AsliKa benim kızımda biberonda içmiyor çay bardağıyla veriyorum öyle içiyor bizden nasıl görüyorsa öyle yapmak istiyor bardağı kendi tutuyor 😂😂
Tugyurt23 Beriltalay 5 aylıkken doktor kontrolüne gittiğimde 7 kilo 350 gramdı 4 6 aylar arasında kilo kaybı yada az kilo alımı alıyormuş 10 gün sonra 6 aylık olcak 1 ay önce 7 350 gramdı doğduğunda 3 kilo 275 gramdı
AsliKa Buglem ay sağol canım ya bildiğin endişeleniyodum :( umarım alışır bizimki de 🙏🏻 Kaç aylık bebeğin?
Buglem AsliKa 6 ay 11 günlük canım bende içmiyor die endiseleniyirdum ama düşününce anne sutude alıyorsa şu ihtiyacını ormanda karsiliyor
AsliKa AselinAnnesiiiii canım denedim az önce çay bardağından içti ufak ufak. Bardak ilgisini çekti. Çok sağol ben burdan yürürüm 😁😁
Lavinimm AsliKa canım benim kzımda 7 aylık biberondan meyve suyu mama vs herşeyi içiyor su hariç bir iki yudum okadar daha mümkün değil almıyor
svgieymn bende 40i ciktiktan sonra biboronla z az vermeye basladim suya alissin sudan zarar gelmez diye simdi 4ay 20gunliuk cok guzel iciyor
ipek5151 Bende su veriyorum biberonla fazla içer die korkuyorum biraz içtikten sonra içirmiyorum anlarlar mı suyun su olduğunu ihtiyacı kadar mı içer bilemediğim için göz kararı içiriyorum yeter die bırakıyorum sonuçta bebek bizim kide 6.5 aylık
renkliruya 3 açlıktan beri ara ara veriyorum.. Önceden kaşıkla veriyordum şimdi biberonla az bişey veriyorum.. 4 aylığız..