Merhaba kızlar bebebğim 4 ay 10 günlük 3 gün önce kızımda hafif ateş oldu sonra kendiliğinden geçti 2 gün öncede karnında böyle kırmızı noktalar çıkmaya başladı internette araştırınca genelde gep 6. hastalık diye geçiyor böyle durum yaşayan var mı lütfem yardım edin?