Merhaba kızlar sorum şu oğlum şuan 19 aylık ve bir yaşından beri ısırıyor kızdığında heyecanlandığında biz önemli değil ama etraftaki çocuklara da yapıyor ve gittiğimiz yerde güzel oturtamıyoruz sürekli ona bakma halindeyim doktora da sordum tepkisiz kal geçer dedi farkında olmak için yapıyor dedi ama bir yaşından beri geçmiyor ne yapmam lazım bi benimkimi böyle