Merhaba benim kızım 14 aylık on günlük hala yürüyemiyor ara ara iki adım atıp düşüyor herkes neden yürümedi için beni sıkıştırıp duruyorlar bu da beni sinir ediyor kızım ne zaman yürümek isterse o zaman yürür diyorum bir de benim kızım yaşıtlarına göre biraz uzun ama zayıf bütün kontrollerin Tahlillerini yaptım Hepsi çok iyi çıktı ama şu yürümemesi sizin kaç aylıkken yürümeye başladı Sizce doktora götür götürmeli miyim