Cuma günü hastaneye gittik özele cildiye bölümüne bana uyuz geçti hemen tedbir amaçlı gittim ilaç aldım oğlumda kaşınıyordu yanımdaydı zaten doktora sordum kullanabilirmiyim oğluma her hangi bir yan etkisi olur mu dedim olmaz kullanın dedi cumartesi ilacı bir kere sürdüm akşamı yanağında küçük bir kızarıklıkla başladı pazar akşamı kolları yanakları dizleri öyle kızardı ki hemen acile götürdük alerji olmuş biz şimdilik alerji iğnesi yapalım sen hangi doktor verdiyse ilacı ona bir göster dedi doktor iğne iyi geldi yanaklarında falan hiç bişey kalmamıştı Allah var geçti yani ben yine nolur nolmaz diye doktora öğlen götürdüm bünyesi hassas alerji yapmış dedi bir karışım yazdı bunu kullan dedi eve geldik ilacı daha kullanmadım çocuk bu sefer daha çok kızardı her yeri hemen duş aldırdım ilacı sürdüm ama değişiklik yok akıl verin Allah aşkına deli olucam