Doraveduru bizimde aynıydı canım kızımın eli hep ağzındaydı salya felan olmadı ama 3.5 aylıkken alt dişlerini çıkardı şuan 7.5 aylık 5 tane dişimiz var 😊 diş olabilir ama çoğu bebek elini keşfettiği içinde yapıyor bunu elinle bak istersen sertlik var mı ya da çay kaşığı ver ısırsın ses geliyorsa dişte geliyordur 😊 kolaylıkla çıkarsın inşallah 😍