Merhaba kızlar bebeğim 20 aylık öğle uykuları düzenliydi bir saat falan uyuyordu şu bir aydır 20 dakikada bir uyanıyor geri uyutuyorum odadan çıkıyorum salona geçene kadar yine uyanıyor ve gecede sık sık uyanıyor fenalık gelmeye başladı artık bu durumu yaşayan varmı? 😢