İlk gittigimizde 2 ay 2 gunluktu sonucu muz sinirdaydi 59 çıkmisti daha sonra çift bez kullandık 2 ay 26. Günde gittijk 61 olnustu hatta 62 dedi ama yazarken 61 dedi nedense yani çift bezin yararı oldu daha sonra yinede ortapedi doktoruna gösterdim gayet iyi dedi sonuç 5 yada 6 ayda olmazsa röntgen çekeriz dedi