Bebeğim 3 ay 19 günlük normalde güleç bebeğim gitti yerine mızmız herşeye ağlayan uykuya direnen bir bebek geldi. Normalde oyun halısında kendi kendine oynardı şimdi gözünün önünden tuvalete bile gitsem ağlıyor, deli gibi uykusu olsa bile zor uyuyor, 4. Ay zor diyorlarsa uyku gerilemesi falan çok inanmıyordum ama sanırım öyle birşey var bu aylarda bebekler hep böyle mi, sebepsiz ağlamalarından susmamalarından ne yapacağımı şaşırdım asla kucaktan inmek istemiyor