vecihi çok teşekkür ederim tarifleri hemen not alıyorum deneyip haber veririm. Çay aslında kullandım ama belirgin bi fark göremedim yani bu anne çaylarının içerisinde genelde bu bitkilerden var zaten bulgur tahin falan da yiyorum. Geçende tesadüf müydü bilmiyorum lactamil almıştım 1 kez kullandım o gece atletim ıslanmıştı sütten bi daha da içip deneyemedim olmazsa siz de deneyin bi belki işe yarar