Malesef kiracıyım doğalgaz yok evimde önceki evimde vardı buraya taşınınca ancak bir klima alabildik salona. Kızım 2 buçuk yaşında asla kendi kendine oynamaz mutfakta isim olsa dibime her odaya gelir salon sıcak diğer odalar buz salonda yatıp kalkıyoruz anca ikinci klimayı yazın alabiliriz. Üstüne tekrar hamileyim yeni bebek olunca ne yapıcaz bilmiyorum 24 saat klima acık şimdiden 1700 tl elektrik geldi 🥲🥲 evi klima olan sadece ne yapıyosunuz şimdiden grip olduk bile.