Merhaba arkadaşlar..bebeğim bir buçuk ay erken doğdu. Şu an düzeltilmiş 11.5 aylık ve ayaklarını yere bastırdığımda ağırlığını taşıyamıyor. Koltuklara tutunup kalkamıyor, emekliyor dizlerinin üstüne kalkıyor. Koltuğa tutturduğumda 20 sn dikiliyor ve sonra direk oturuyor. Başına böyle bir durum gelen var mı ?