Merhabalar , geçiren duyan bilen varsa konuyla ilgili yardımcı olur musunuz. Şuan kucağımda horul horul uyuyor burnu çok tıkalı. Aspiratörle çekmek yeterli olmuyor. Evde nemlendirici vs bi aletim de yok. Ne yapmam lazım , her şeyi yapabilirim iyi olması için 😪