srny77 2 aylık bebeğim her alttan gaz çıkartırken çok az kakasınıda yapıyor. Başına gelip sebebini öğrenebilen var mı acaba?
sevimlicadi srny77 benim bebeğim 4 aya kadar her saat başı emerken yapardı sonra düzeliyor 3 4 güne bir yapıyor normal bence