srny77 2 aylık bebeğim için öksürüp şikayetiyle hastaneye gittim. Dokdor balgam var diyip azomax ve ventolin şurup yazdı. Bunları kullanan var mı? İlacdan ziyade doğal yöntem tavsiyesi olanlarda varsa öneri alabilirim