Sdfky su eşlerin on çocuk büyütmüş gibi işimize karışması yok mu… Benim eşim de oğlumda sürekli uyandır emzir uyandır emzir diye diye oğlumu gece emmeye bağımlı etti 18ay her gece dakka başı emmesi ne çektim ben bilirim. Şimdi kızım var 3aylik nerdeyse, dedim sakin ağzını açıp tek kelime etmiceksin işime karismicaksin şimdi bir şey diyemiyor gördü oglumdaki perisan halimi. Simdi kızımı asla uyandirmiyorum kendi uyanınca emziriyorum. Ki zaten sizin 1yasta gece beslenmesine asla ihtiyacı yok akşamdan sabaha uyuyabilir