Merhaba geçen hafta kontrolü vardı oğlumun öncesinde sütüm geç geldiği için mama ile karışık besliyordum. Doktorun sadece anne sütü ver mama verme demesiyle 15 gün sadece süt ile besledim ve doktorumuz gece uyandırma dediği için doktoru dinleyip gece uyandırmadım hiç. 15 gün sonunda doktora gittiğimizde kilosunu yetersiz gördü sadece 220 gram almıştı bu arada oğlum 37 günlük şu an. Şimdi mamaya da döndük hem mama hem sütle besliyorum. Sütüm mü yetmiyor sizce siz de aynı durumu yaşadınız mı ne yaptınız 😔 göğüs kalkanı kullanıyorum geceleri sabah kalktığımda içi süt doluyor mesela oğlum emziğinde ağzından süt akıyor sütüm yok değil var ama yetmiyor mu nerede yanlış yapıyoruz 😔 37 günlük olduk 2800 doğmuştu şu an 3350 kiloyuz