DilaraAA3536 10 derecede soguk deyip tereddut mu ediyorsunuz🥲
Yasadigim yerde hava -38 derece ve ben dogdugu gunden beri oglumu cikariyorum, haftaya 3 aylik olcak daha hic hasta olmadi

Ciktigimiz yer alt gecit o yuzden yerde kar yok, butun yollar boyle…
fotograflar yuklenmemis anlamadim dhdhdh