burcuozturk Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim uyumuyor çoğu zaman gaz sorunu kaynaklı kendini sıkıyor ağlayarak uyanıyor bazen gazı olmasada uyumuyor ne yapabilirim
EbruBoluKaya Benimkide sadece kucağımda uyuyor gece gündüz sadece 15 gün beşikte yattık onun harici hep kucak koyduğumuz an ağlayarak uyanıyor. Ana kucağı , beşik , yer yatağı hepsini denedik ama yok kucaktaysa 2 saat uyur ama bir yere koy hemen kalkar
tubask EbruBoluKaya benimkide 5 haftalık aynı durumdayız artık geceleri emzirip üzerimde uyutuyorum böylelikle ikimizde uyumuş oluyoruz..
EbruBoluKaya tubask bizde öyleyiz hep yüzüstü karnımda yatıyor başka türlü ikimizde uyku yok herkes alışmış kucağa diyor ama ağlayan bebeği napım tabiki alıyorum kucağıma tek bakıyorum. Yatağa koyunca katıla katıla ağlıyor napım artık kucakta uyusun 😂