Merhaba anneler, bebeğiniz ağlama krizine girince nasıl sakin kalabiliyorsunuz? Ben çok zorlanıyorum ben de ağlıyorum, eşim yanımdaysa ona veriyorum ama o yoksa çok zorlanıyorum..
mesela az önce dışarıdan içeri girdik, oyuncak araba almıştım marketten. Ordayken elime ver diye krize girdi, verdim susmadı. Eve gelene kadar ağladı. Eve girdik bu sefer girer girmez önüne koydum yıkamadım silmedim bile yeter ki sussun diye yokkkk öyle bi krize girdi ki apartman inledi ben kapıyı örtene kadar. Elini yüzünü yıkadım üstünü değiştim yokkk susmadı. En son ayaklarıma aldım sallıyorum 😭😭😭😭
Oğlum 11 aylık