MTVr benim kızımda hem küçükken sadesini hem de 1 yaşından sonra çikolatalı muzlusunu aylarca denedik içmiyor içmeyen bebek içmiyor, doktorunuzun tavrını anlayamadım sizsiniz anne olan sizden çok mu düşünüyor evladınızı o yüzden hiç üzülmeyin lütfen 🙏 ben ilgisini çeker diye kakaolu süt kutularının içine şırıngayla doldurdum düşünün içsin diye ama maalesef 🤦🏻♀️ çok tadını bozmayacak şeylerde kaşıklı şeyler yiyorsa bebeğiniz içine katabilirsiniz. Mesela benim kızım muzlu irmikli muhallebi çok severdi muzlu olanlardan koyuyordum yiyordu yada çikolatalı olanlara da uyacak tatlardan vs deneyebilirsiniz. Ama zor gerçekten bunları gönül rızasıyla içen bebek görmedim ☺️